عضو هیئت عالی نظارت انتخابات شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: وضعیت نهایی انتخابات شورای شهر استان کرمانشاه شنبه در هیئت نظارت استان بررسی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 01 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،شهاب نادری  اظهار داشت: وضعیت نهایی انتخابات شورای شهر کرمانشاه شنبه 13 خرداد ماه در هیئت نظارت استان بررسی می‌شود.

عضو هیئت عالی نظارت انتخابات شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه صبح شنبه 13 خرداد ماه در رابطه صحت یا رد و نتیجه بازشماری آراء برخی از صندوقها تشکیل جلسه خواهند داد و به تصمیم‌گیری خواهند پرداخت.

نادری با بیان اینکه باوجود دو مرحله بازشماری آرا در انتخابات شورای شهر کرمانشاه انجام شده اما با توجه به باقی ماندن شکایت و نارضایتی برخی از کاندیداها تاکنون صحت انتخابات مورد تایید ما نیست و باید در جلسه نهایی این امر بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه بازشماری مجدد آراء در برخی از صندوقهای مورد اعتراض توسط هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر کرمانشاه مورد تأیید قرار گرفته است عنوان کرد: نتیجه این بازشماری‌ها و صحت یا سقم نتیجه انتخابات باید در هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر استان کرمانشاه مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی جایگاه شوراهای شهر و روستا و نقش آنان در مدیریت شهرها و روستاها را مهم ارزیابی کرد و افزود: هیئت عالی نظارت بر
انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه براساس وظیفه ذاتی خود و در چارچوب قانون به وظایف خود عمل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار